Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

5. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...!!!

Το χθες μ΄αποχαιρέτησε πριν από λίγες ώρες...!!! Καταλαμβάνεις επάξια μια θέση στις αναμνήσεις μου και γι αυτό σ΄ευχαριστώ...!
Το σήμερα είναι εδώ μπροστά μου και μου χαμογελά...!!! Λέω να το ζήσω σαν κάθε του στιγμή να είναι η αιωνιότητα...!!!
Το αύριο είναι ακόμα μακριά...!!! Τα μηνύματα που στέλνει μου μιλούν για φωτεινά πρωινά, λαμπερά ηλιοβασιλέματα και μπλε, αλλά πολύ μπλε, νύχτες...!!!
Θεέ μου σ΄ευχαριστώ που μ΄ έφτιαξες έτσι...!!!

I can't live Mariah Carey

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=frWjeTeWv9U&feature=endscreen



"I can't live without You"

http://www.youtube.com/watch?v=_aDSaFgQkuM
No I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows
No I can't forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there
But then I let you go
And now it's only fair
That I should let you know What you should know

I can't live If living is without you, I can't live I can't give anymore...!!!

I can't live If living is without you, I can't give I can't give anymore...!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zochPeuCI5Q
Well I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow show
Yes it shows








I can't live If living is without you, I can't live I can't give anymore...!!!

I can't live If living is without you, I can't give I can't give anymore...!!!


ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ...!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YHs8sHzgoiE
Δεν μπορώ να ξεχάσω εκείνο το βράδυ ή το πρόσωπό σου καθώς έφευγες, αλλά μάλλον έτσι προχωρά η ιστορία...!
Χαμογελούσες, αλλά στα μάτια σου
η θλίψη σου ήταν φανερή, ναι ήταν φανερή...!!!

Μου είναι γνωστό ότι αύριο που θα σε σκέφτομαι θα γεμίζω με θλίψη...!
Ήσουν δικός μου αλλά  σ΄ άφησα να φύγεις και είναι δίκαιο να ξέρεις όλα όσα μου συμβαίνουν...!!!

Δεν μπορώ να ζήσω, αν είναι να ζω χωρίς εσένα...!!!
Δεν μπορώ να ζήσω, αν δεν μπορώ να σου δώσω τίποτα πια...!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fVCer2DLzfw
Λοιπόν, δεν μπορώ να ξεχάσω αυτό το βράδυ ή το πρόσωπό σου καθώς έφευγες, αλλά  μάλλον έτσι προχωρά η ιστορία...!
Χαμογελούσες, αλλά στα μάτια σου
η θλίψη σου ήταν φανερή, ναι ήταν φανερή...!!!










Δεν μπορώ να ζήσω, αν είναι να ζω χωρίς εσένα...!!!
Δεν μπορώ να ζήσω, αν δεν μπορώ να σου δώσω τίποτα πια...!!!

Αν πρόκειται αγαπημένε μου, να έχουμε μια σχέση έρωτα, κατά την Πλατωνική έννοια κι όχι μια σχέση σκοπιμότητας συμβατή με την θέληση μιας κοινωνίας που μας πληγώνει, είναι απαραίτητο να διαθέτουμε κι οι δύο κάποια χαρακτηριστικά. Τα χαρακτηριστικά αυτά δεν είναι τίποτα περισσότερο από κείνο το κάτι που κρατά δύο ανθρώπους ενωμένους για πάντα μέσα στην απεραντοσύνη του χρόνου! 

Θεωρώ ότι πρωταρχικά θα πρέπει και οι δύο εμπλεκόμενοι να έχουν περίπου τις ίδιες διανοητικές δυνατότητες, να είναι δηλαδή κοντά κοντά τα  IQ τους. Αν δεν μπορέσουν να τα βρουν σ΄αυτόν τον τομέα η σχέση θα γίνει γρήγορα εξουσιαστική ή εξαπάτησης κι ο ένας πληγωμένος θα ψάχνει τρόπο να εκδικηθεί τον δυνάστη του...!!! Εννοείται ότι η ηλικία και η όλη ψυχοσωματική κατάσταση και εμφάνιση πρέπει να ακολουθεί την πιο πάνω σχέση...!!!


Καθοριστικό επίσης θεωρώ και το γεγονός να βρίσκονται σε κοντινές ιδεολογικές, ηθικές, πολιτικές και φιλοσοφικές τοποθετήσεις ούτως ώστε να μπορούν να επικοινωνούν μέσα από αυτές και να εννοούν τα ίδια πράγματα όταν χρησιμοποιούν τις λέξεις...!!!

Πρέπει επίσης κατά την άποψή μου να έχουν κοινές οικονομικές, εργασιακές και κοινωνικές υποχρεώσεις ούτως ώστε ο ελεύθερος χρόνος τους να συμπίπτει...!!!

Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλει να κάνει το σύμπαν συνωμοτώντας εις βάρος μας... ελπίζω μόνο να μην τρελάθηκε ...!!!

----------------------
Disclaimer: Το ακουστικό περιεχόμενο των video δεν ανήκει σε μένα και δεν αποσκοπώ να έχω κάποιο κέρδος από αυτό. Επίσης δεν είμαι κύριος των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών γιατί τις πήρα από το διαδίκτυο. Σκοπός μου είναι καθαρά η διασκέδαση! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...