Γράφει ο Τίτος Χριστοδούλου:
Επανέρχομαι αινιττόμενος, σχολαστικά αινίγματα.
Ο Αlcuin της Υόρκης, σχολαστικός φιλόσοφος, στα 780 μΧ είχεν συγγράψει παιδευτικόν σύγγραμμα δια την άσκησιν του πνεύματος και της οξυνοίας των μαθητών του: Propositiones ad Acuendos Juvenes, Προβλήματα για την όξυνσιν των Νέων.
Σε αυτό περιλαμβάνεται και το ιστορικόν πλέον πρόβλημα της διασταύρωσης του ποταμού, όπου βαρκάρης, πορθμεύς τις (όχι ο Χάρων, ούτε ο Χάρης) πρέπει να περάσει στην αντίπερα όχθη ένα λάχανο, έναν λύκο και μία κατσίκα, με τρόπον ώστε να μην μείνουν ούτε στιγμήν μόνοι σε μία όχθη η κατσίκα και το λάχανο, ή ο λύκος και η κατσίκα, οπότε το δεύτερο μέλος θα εγινόταν γεύμα του πρώτου.
Επανέρχομαι αινιττόμενος, σχολαστικά αινίγματα.
Ο Αlcuin της Υόρκης, σχολαστικός φιλόσοφος, στα 780 μΧ είχεν συγγράψει παιδευτικόν σύγγραμμα δια την άσκησιν του πνεύματος και της οξυνοίας των μαθητών του: Propositiones ad Acuendos Juvenes, Προβλήματα για την όξυνσιν των Νέων.
Σε αυτό περιλαμβάνεται και το ιστορικόν πλέον πρόβλημα της διασταύρωσης του ποταμού, όπου βαρκάρης, πορθμεύς τις (όχι ο Χάρων, ούτε ο Χάρης) πρέπει να περάσει στην αντίπερα όχθη ένα λάχανο, έναν λύκο και μία κατσίκα, με τρόπον ώστε να μην μείνουν ούτε στιγμήν μόνοι σε μία όχθη η κατσίκα και το λάχανο, ή ο λύκος και η κατσίκα, οπότε το δεύτερο μέλος θα εγινόταν γεύμα του πρώτου.