Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!... της Δήμητρας Λιάνη Παπανδρέου


"Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς..." Γράφει ο Κολοκοτρώνης περιγράφοντας το πνεύμα της εποχής με μια φράση...

Τρελός είσαι όταν ηγείσαι μερικών δεκάδων κλεφτών κι αρματολών μ΄ άλλες τόσες γνώμες και ξεκινάς μια επανάσταση με την οποία θα δείξεις σ΄όλο ον κόσμο ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες... Άλλους κολακεύοντας κι άλλους φοβερίζοντας τους έστισε απέναντι από τακτικό στρατό και.... κέρδισαν...!!!

Κέρδισαν για μας την χιλιάκριβη την λευτεριά θυσιάζοντας την ίδια την ζωή τους και αποδεικνύοντας ότι η προσήλωση σε υψηλούς στόχους κι η θέληση ενός λαού μπορούν ν΄αλλάξουν την μοίρα που άλλοι επέβαλαν. 

Παρά την "διχόνοια που σκήπτρα μοίραζε η δολερή", οι πρόγονοί μας αγωνιστές του 1821, μας παρέδωσαν το συμβόλαιο της ελευθερίας μας γραμμένο με αίμα στις πιο λαμπρές σελίδες της ιστορίας...

Συνοψίζοντας την παρακαταθήκη τους στη φράση: "Τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι. Το λοιπόν δουλέψαμε όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι όλοι μαζί και να μην λέγη ούτε ο δυνατός "εγώ", ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς "εγώ"; Όταν αγωνιστεί μόνος του να φκειάση ή να χαλάση, να λέγη εγώ, όταν όμως αγωνίζονται πολλοί να φκειάσουν, τότε να λένε "εμείς". Είμαστε εις το "εμείς" κι όχι εις το "εγώ". ο Μακρυγιάννης αφορίζει το δυσοίωνο μέλλον μας... 

Η Ελευθερία ήθελε, θέλει και θα θέλει αρετή, θυσίες και τόλμη για να την αποκτήσει κανείς αλλά προπάντων για να τη διατηρήσει. Ο Αγώνας του ’21 θα παραμείνει λοιπόν διαχρονικός κι επίκαιρος για πολλά χρόνια ακόμα....

Χρόνια Πολλά Έλληνες!...

Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!...

3 σχόλια :

  1. ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΚΟ ΑΡΘΡΟ : [ ΜΠΡΑΒΩ ΔΗΜΗΤΡΑ ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΤ, ΕΜΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ; ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗΣ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ,,, ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...