Σάββατο 9 Μαΐου 2015

"ΑΠΛΗΡΩΣΙΑ"..... της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

Το "απληρωσιάς", κα Δάγκα ( Ειδική γραμματέας λέει της Ομοσπονδίας Γυναικών ΕλλάδΑς) προέρχεται υποθέτουμε από τον όρο απλυσιά.... emoticon smile

Θα τον περιλάβουν κι αυτόν στην καινούργια Γραμματική φυσικά οι 11 περιφερειακοί Διευθυντές του ΣΥΡΙΖΑ και οι 2 των ΑΝΕΛ σε αντικατάσταση της "αριστείας" που μας ήταν άχρηστος αφού ΜΟΝΟ αυτοί γεννήθηκαν άριστοι...

Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ Νο 7...! της Νατάσας Γεωργανάκη





Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ.... της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

- να σε ρωτήσω κάτι τώρα που είμαστε μόνοι....?
- ναι.....
- οι άλλοι που πήγαν...?


ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ...! της Νατάσας Γεωργανάκη





ΟΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ... της Νατάσας Γεωργανάκη


Ο φασισμός αρχίζει με τη σκέψη ότι όλοι οι άλλοι είναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ...!

Πήραν οι ασήμαντοι αξία, τίποτα δεν έχει σημασία,
τώρα πλέον ζούμε στην ουσία μια διεφθαρμένη συνουσία.

Σ' ένα χαζοκούτι τόσα χρόνια, έχω κουραστεί να βλέπω ψώνια.

Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές, γίνανε προφήτες και κριτές...!

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΦΡΙΚΗ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ...! της Νατάσας Γεωργανάκη



ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ...! της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:


Κάποιος να τους πει ότι το πλαστικό χρήμα είναι μορφή δανείου.... κι ότι οι τράπεζες ΔΕΝ μας δίνουν κάρτες... ούτε καν να πληρώσουμε με δόσεις τα τέλη κυκλοφορίας όπως κάνουν οι πλούσιοι "κολλητοί" τους...!!!
Όσο για τα ντουβάρια που κάποιοι από μας έχουν δεν μπορούν να μετατραπούν σε χρήμα και να πάρουμε ας πούμε με μια πέτρα τρία κιλά κρέας.... Η αγορά ακινήτων είναι στο υπόγειο πια....
Σοβαρευτείτε πια, ρεεεεεεεεεεεεεεε. (για να μην πω τίποτα άλλο....!)


Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ Νο 6...! της Νατάσας Γεωργανάκη





TO TRITO & MAKRYTERO (MNHMONIO) ANTE PORTAS....!!!της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

TO MAKRYTERO (MNHMONIO) ANTE PORTAS....!!!
Αύξηση του ΦΠΑ σε 15% - 18% σ΄όλα τα είδη που καταναλώνει ο φτωχός Έλλην πολίτης....!!! 3 δις ετήσιο καπέλο (που θα πληρώσει ο καταναλωτής - εσύ δηλαδή) από τον ενιαίο συντελεστή του ΦΠΑ...!
Άντε καιρός να την κάνετε για τα χωράφια... Τα χορτάρια (πλην ρίγανης) είναι χωρίς ΦΠΑ προς το παρόν....! Βοσκήστε ελεύθερα...!!!

ΠΕΙΣΜΑ....! της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

Πάντως η ΝΔ δεν απαντά στις προκλήσεις εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ όχι γιατί είναι ανύπαρκτη αλλά για ένα και μόνο λόγο.... Μην και τους πεισμώσει και ΔΕΝ υπογράψουν το τρίτο..... το μακρύτερο (μνημόνιο ντε)....!!!
(χαχαχαχαχαχα Πανούλη....!)

ΤΟΝ ΕΜΦΙΑ μου ΜΕΣΑ...! της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

Το τρίτο (και μακρύτερο) μνημόνιο ante portas και ΔΕΝ βλέπω απολύτως κανέναν να ενοχλείται ιδιαίτερα...!!! (Με τι τους ψέκασαν;) 
Τι έγινε ρε συντρόφια...; Όλα καλά με τον ΕΜΦΙΑ (μου μέσα) που παραμένει; 
Ετούτος ο Τσολάκογλου ΔΕΝ ενοχλεί ούτε καν τον Πανούλη....;
Υιέ μου, Τσιπροκαμένε, στάσου μπροστά στους θεούς κι ορκίσου:ότι από αυτήν την μέρα και μέχρι την τελευταία σου θα είσαι εχθρός της Γερμανίας....!!! Επιλέγω ΠΟΛΕΜΟ και σε ψηφίζω.... αλυχτούν τα πλήθη...! 
Ήσουν "λίγος" δυστυχώς κι είχες τα δάχτυλα διπλωμένα στην πλάτη σου, σαν κάθε απατεώνα, όταν έκλεβες την ψήφο των πολιτών...!
Ά ρε Κούγκι που σας χρειάζεται μαζί και μ΄ ένα Αρκάδι, άμα λάχει....!!!

Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ Νο 5...! της Νατάσας Γεωργανάκη