Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ της Νατάσας Γεωργανάκη

Γράφει η Νατάσα Γεωργανάκη:

Η σημαία μας ΔΕΝ είναι ούτε ο Αλαφούζος ούτε ο Βαρδινογιάννης.... ούτε πολύ περισσότερο ο φονιάδες των λαών Αμερικάνοι Ομπάμια....

Είναι ο πατέρας κι η μάνα μου, ο παππούς κι η γιαγιά μου, το φως που πρωτοείδα όταν γεννήθηκα κι οι παιδικοί μου φίλοι, ο πρώτος μου έρωτας και το κλεμμένο φιλί του....

Αν σας φταίει ο Αλαφούζος ή ο Βαρδινογιάννης, το κράτος ή τα κέρατά σας τα δίφορα...., βάλτε τα φωτιά και κάψτε τα... όπως στην Μαρφίν που κάψατε (τι όχι;) τον Βγενόπουλο....!

Στα ιδανικά ΜΟΥ, στα όνειρα ΜΟΥ, στα πιστεύω ΜΟΥ με τα οποία ζωγράφισα εικονοποιώντας την σημαία μου, δεν έχετε κανένα δικαίωμα...! Κανένα όμως...! Τελεία και παύλα...!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...