Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

31.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το τι κάνουν οι σοβαρές χώρες στα θέματα της εθνικής παραγωγής όπλων, πυρομαχικών και φορέων οπλικών συστημάτων, όπως πλοία, άρματα κι αεροπλάνα, το βλέπει κανείς στην Τουρκία.

Οι Τούρκοι, όπως τότε κι εμείς, στο παρελθόν ήταν σχεδόν αποκλειστικός χρήστης αμερικανικών όπλων. Η ληστρική εισβολή και κατοχή της Κύπρου είχαν όμως τότε ένα απρόσμενο αποτέλεσμα. Μια δυναμική ομάδα καλών Ελληνοαμερικανών πατριωτών, μέλη ομάδων όπως το Hellenic Council of America, με ατμομηχανή έναν σπουδαίο άνθρωπο, τον δικηγόρο και πρώην υφυπουργό Οικονομικών του Νίξον, τον Ευγένιο Ρωσσίδη, με την υποστήριξη του μακαριστού Ιακώβου, γερουσιαστών όπως ο Χιούμπερτ Χάμφρεϊ και ο Τόμας Ιγκλετον, του βουλευτή Μπέντζαμιν Ρόζενταλ από τη Νέα Υόρκη και του Τζον Μπραδήμας, προέδρου της πλειοψηφίας στη Βουλή των Αντιπροσώπων, πέτυχαν την επιβολή εμπάργκο στην Τουρκία στην προμήθεια αμυντικού εξοπλισμού. Διότι απλούστατα είχε παραβιαστεί η αμερικανική νομοθεσία και τα μεμέτια είχαν εκτελέσει το πρωτοφανούς αγριότητας διεθνές έγκλημά τους, χρησιμοποιώντας σχεδόν αποκλειστικά όπλα της αμερικανικής βοήθειας.

47. Η ΒΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΛΛΗΛΟΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ του Τίτου Χριστοδούλου

του Τίτου Χριστοδούλου

Η βία της 'ανάγκης', γεννώντας την 'ανάγκη' της βίας. Βίαια, καταστροφικά των πολιτών και της Πολιτείας, μέτρα λαμβάνονται από την εκτελεστική εξουσία, συχνά σε παράκαμψη της νομοθετικής εξουσίας, και σε φανερή υποταγή και διεκπεραίωση αξιώσεων υπερεθνικών κι εξωθεσμικών κέντρων. Η κοινωνία βιάζεται, λεηλατείται κι ευτελίζεται, το κοινωνικό κράτος προνοίας 'παραιτείται' από κάθε αξίωση νομιμοποίησής του σαν παροχέας και διασφαλιστής κοινωνικής ασφάλισης και ευημερίας, αντιπαρατάσσοντας σαν μόνο επιχείρημα την βία της 'ανάγκης', το 'force majeure', τις αδήριτες επιταγές μιας εσωτερικής 'κατάστασης πολέμου', ενός ακήρυκτου κοινωνικού πολέμου με θύμα την κοινωνία και κερδισμένους και προνομιούχους τους ίδιους τους 'θύτες'.