Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

10. ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ!... της Νατάσας Γεωργανάκη

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...!

Χαμένος τώρα σε παράδεισους κρυφούς των Εξαρχείων την πλατεία να βιώνεις
καλέ μου φίλε σου μιλώ και δεν ακούς, χειμώνας είναι εκεί που πας και θα κρυώνεις..



Νύχτες φευγάτες                                                           Νύχτες φευγάτες
με αλκοτέστ κι εξακριβώσεις                                        με υποσχέσεις και εκδηλώσεις
σε μια πορεία μες την κοσμοχαλασιά                           σε μια πατρίδα όλο τρύπες και φτερά
ήρθαν σε βρήκαν και σου είπαν να δηλώσεις               ήρθαν σε πιάσαν και σου είπαν να δηλώσεις
κι εσύ τους είπες μοναξιά                                              κι εσύ τους είπες ερημιά
δηλώνω μοναξιά                                                            δηλώνω ερημιά


Χαμένος τώρα σε παράδεισους κρυφούς                     Mέρες και νύχτες σαν πουλιά στην καταιγίδα
των Εξαρχείων την πλατεία να βιώνεις                         αυτή που τρέμουν και φοβούνται τα παιδιά
καλέ μου φίλε σου μιλώ και δεν ακούς                        ήρθαν κι εκείνοι που σου πούλαγαν ελπίδα  
χειμώνας είναι εκεί που πας και θα κρυώνεις               κι ενώ τους πήρες αγκαλιά σου πέρασαν θηλιά





Ο νους μου κατρακυλά στα πεζοδρόμια και τις πλατείες τις στρωμένες με χαρτόκουτα και βρώμικες κουβέρτες... Σ΄εκείνους που αντέχουν ή δεν αντέχουν το κρύο και θλίβομαι ... και ντρέπομαι... κι αναρωτιέμαι: Εγώ θα το άντεχα; Πες ρε συ σύντροφε και συναγωνιστή, καημέ μου και μεράκι μου...
Πού είμασταν χαμένοι ρε συ, σε ποιας Νιρβάνας την αγκαλιά και δεν το πήραμε χαμπάρι;
                                               ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ;
________________________________________
Disclaimer: Το ακουστικό περιεχόμενο των video δεν ανήκει σε μένα και δεν αποσκοπώ να έχω κάποιο κέρδος από αυτό. Επίσης δεν είμαι κύριος των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών γιατί τις πήρα από το διαδίκτυο. Σκοπός μου είναι καθαρά η διασκέδαση! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...