Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

21. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ Σ΄ ΟΛΟ ΑΥΤΟ;... του Βασίλη Κεσσάριου


Από τρικυμίες πολιτικές έχω περάσει πολλές. Είδα εκ των έσω, τα μούτρα και τα συστήματα που στήνουν και σκηνοθετούν τα πάντα, βέβαια με τεράστια αποτυχία πάντοτε, διότι σε αυτή τη μπανανία δεν λειτουργούν οι βασικοί πυλώνες της κοινωνίας: Παιδεία, Υγεία, Δικαιοσύνη. Αυτή η δομική δυσλειτουργία είναι που αφήνει τους νταβατζήδες να κάνουν ό,τι γουστάρουν, πάντα με τον λάθος τρόπο και να δημιουργούν αδιέξοδα ακόμα και στη Δημοκρατία, δυστυχώς Παύλο Μπακογιάννη. 


Διότι είναι δημοκρατικό αδιέξοδο το να συλλαμβάνονται εν ενεργεία Βουλευτές ακυρώνοντας τον ρόλο της ψήφου και των εκλογών. Είναι δημοκρατικό αδιέξοδο να παρακάμπτεται το Ελληνικό Κοινοβούλιο για ζητήματα που αφορούν Έλληνες Βουλευτές. Δεν με ενδιαφέρει αν οι κινήσεις των Εισαγγελέων είναι εντός ή εκτός νόμου. Ακόμα και νόμιμα να κινούνται, θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν κυβερνούν τον τόπο αυτοί. Την Ελλάδα κυβερνούν οι εκλεγμένοι από τον Λαό. Όποιος θέτει το νόμο πάνω από τη λαϊκή βούληση, ας απαρνηθεί επίσημα τη Δημοκρατία εδώ και τώρα. 

Είχα ορκιστεί πριν από χρόνια να μην πολιτικολογώ στο facebook. Εδώ και δέκα μέρες, αυτό το μόρφωμα που ονομάζεται πολιτικό σύστημα, με προκάλεσε μέχρι εκεί που δεν πάει. Όχι μόνο εμένα, αλλά και άλλους ομοίους μου που μέσα στην κρίση, σε αυτή τη νέα οικονομική πραγματικότητα τέλος πάντων, κοιτάζαμε τα προβλήματά μας προσπαθώντας να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι δεν αξίζει να ασχολείσαι με την πουλημένη πολιτική που σε ξεπουλάει κάθε μέρα ως νέα γενιά και ως Έθνος. 

Εγώ είμαι, όπως και πολλοί άλλοι, νέος επιχειρηματίας με ριψοκίνδυνη επένδυση στην Ελλάδα της κρίσης και πληρώνω μαζί με όλους τους συνομηλίκους μου τα σπασμένα μιας αρρωστημένης προηγούμενης γενιάς. Να γνωρίζουν τα ανδρείκελα που βάζουν το νόμο πάνω από τον πολίτη και την ελεύθερη βούληση, ότι άτομα σαν εμένα θα τα βρίσκουν πάντα μπροστά τους. 

Προκάλεσαν οργή σε πολύ κόσμο με αυτό που έκαναν. Εγώ δεν ήμουν ποτέ Χρυσαυγίτης. Το μήνυμα που μου έστειλαν όμως είναι ότι το να ψηφίζω δεν έχει αξία, ότι δηλαδή δεν έχω αξία εγώ σαν πολίτης και σαν άνθρωπος μέσα στην κοινωνία. Είναι δυνατόν? Ψηφίζω εγώ Βουλευτή να με εκπροσωπήσει και εσύ τον συλλαμβάνεις? Ποιο είναι το μήνυμα μέσα σε όλο αυτό? 

Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, οι Έλληνες έγιναν νεόπτωχοι και η νέα γενιά είναι κοινωνικά και ψυχολογικά στα όριά της, προειδοποιώ τα λαμόγια του συστήματος ότι την επόμενη φορά που θα μας βρουν μπροστά τους δεν θα είναι μόνο στο facebook. 


Βασίλης Κεσσάριος
Παραγωγός Οπτικοακουστικών Έργων

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...