Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

9. ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ!... της Νατάσας Γεωργανάκη


Αγαπημένο μου όνειρο...!

Σου γράφω αυτό το γράμμα, ετούτη τη γραφή για όλα όσα θέλω να σου πω, να ζήσω και να αισθανθώ!

Τόσα μικροπράγματα καθημερινά, απλά κι όμορφα που θέλω να μοιραστώ μαζί σου!...

Τόσα βραδάκια που θέλω δικά μας, ανάμεσα στο γέλιο και την ηρεμία, στον ύπνο και στο ξύπνημα, στον έρωτα που πονάει και στην τρυφερότητα που γιατρεύει... Στην πολυλογία της σιωπής μας... Έτσι μόνο για να νιώσω ενδιαφέρον για το κάθε λεπτό, την κάθε στιγμή.


Στην κάθε ανούσια κουβέντα μας να δώσουμε νόημα σημαντικό που θα καθορίζει και θα γράψει ολόκληρη ιστορία, αυτή την ίδια την ζωή μας.

Χωρίς να βιαζόμαστε να προλάβουμε τον χρόνο που φεύγει. Σιγά, τρυφερά, ρομαντικά, όπως τον έρωτα που ζητούμε να ζήσαμε υπό τους ήχους υπέροχης μουσικής. Τον έρωτα που θα επιτρέψει στον χρόνο να σβήσει μόνο τα σημάδια από το σώμα μας, αλλά που θα σημαδέψει για πάντα την ψυχή μας.

Να έχεις την υπομονή και εγώ να μπορώ να σε ακούσω, να μην αισθάνομαι κυνηγημένη από το χρόνο που ποτέ δεν μας είναι αρκετός.

Να με φυλακίσεις κτητικά στην αγκαλιά σου για μια και μοναδική φορά.

Να ξεκινήσεις την κουβέντα μας με τη λέξη "Αγάπη μου" και κοιτάζοντας με στα μάτια, να μου λες όλα αυτά που αισθάνεσαι ακόμα κι αν δεν αφορούν εμένα....

Η φωνή σου να αντηχεί στ΄ αυτιά μου σαν σάλπισμα από χιλιάδες αγγέλους καθώς ο παλμός της καρδιάς μου θα δυναμώνει σε εκείνο το παραμύθι, το παραμύθι μας!.

Για μια και μοναδική φορά να αφεθείς... να κλήσεις το μονόλογό σου με το "Σ΄αγαπώ" σαν επίλογο κι εγώ να απολαμβάνω τη ζωτική ενέργεια των λέξεων σου καθώς θα ταυτίζονται τα συναισθήματα μας. Τα λεπτά της ώρας θα έχουν εκμηδενιστεί, και η διανοητική απόλαυση θα ολοκληρωθεί από τη σωματική επικοινωνία , αφήνοντας ελεύθερες τις επιθυμίες μας στο κάλεσμα της σάρκας.

Για μία και μόνη  φορά να προσφέρει ο καθένας ο,τι μπορεί στο βωμό της ελεύθερης αρμονικής σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει. Να ξεχάσουμε απ΄έξω τον κόσμο που μας περιβάλλει. Μια μικρή, δική μας κιβωτό, ένα όραμα κι ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε...

Είσαι η φαντασίωση και η ευτυχία που ονειρευόμουν και που έβρισκα πάντα και μόνο όταν έκλεινα τα μάτια στην αγκαλιά του Μορφέα.

Ήμουν τυχερή γιατί βρέθηκα την κατάλληλη ώρα στο κατάλληλο σημείο, μα και άτυχη, γιατί ενώ ήρθες στην ώρα σου μπήκες αργά στη ζωή μου...

Με την πρώτη ματιά αναγνώρισα τον  κουρσάρο που ερχόταν ορμητικός, όχι να υποτάξει αλλά να ικανοποιήσει τις επιθυμίες μου.

Αναγνώρισα τα μάτια που τόσες νύχτες με κοιτούσαν σιωπηλά μέσα από τα όνειρά μου...!

Μου φτάνει και μόνο που είμαστε μαζί, χωρίς αιώνιες δεσμεύσεις και χωρίς παντοτινές υποσχέσεις. Μου φτάνει που αυτό που ζω είναι κάτι που δεν θέλει εγγυήσεις ούτε μπορεί να έχει ημερομηνία λήξεως. Ο,τι και να συμβεί αγάπη μου, σ΄ευχαριστώ γι αυτό που μπορείς και μου προσφέρεις...

Βλέπεις η αγάπη μου είναι βασισμένη στον κόσμο των ονείρων, γι αυτό και είναι μαγευτική. Έχει την αύρα ενός άλλου κόσμου, πέρα από τη φαντασία. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αυτός ο κόσμος ποτέ δεν αλλάζει και θα φροντίσω να υπάρχει στο άπειρο!...

Ευελπιστώ να βρω τη δύναμη, εκείνη την καταπληκτική ικανότητα, που μου χρειάζεται και να καταφέρω κάποια μέρα να βάψω με τα χρώματα της πραγματικότητας τα όνειρά μου. Αν αυτό δεν μπορεί να γίνει ας μην βρεθεί ποτέ κάποιος να τα καταστρέψει...!

♥ Αγάπη από το όνειρο, θα ήθελα να είσαι εδώ...! ♥


(Πάτα πάνω στη λέξη όνειρο και άκου καθώς θα το διαβάζεις τη μουσική που σου προτείνω).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...