Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

8. ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...!!! SING FOR YOU...!!!

Βόλτες κάνεις στα μονοπάτια του νου και διαδίδεις ότι σ΄αρέσει ν΄ αλητεύεις στο μυαλό μου!...Δεν μπορώ..., δεν θέλω να φύγεις από κει, ακόμα κι όταν μου είναι φανερό ότι καταστρέφεις εικόνες βγαλμένες μέσα από τα όνειρα αιώνων!... Ακόμα κι αν το παρελθόν, που πονάει, μου σκαλίζεις!...
Σου ζητώ μόνο αυτό: κάντο αθόρυβα, σιγανά, σαν σε παγάνα που έχει στήνει κυνηγός!... 
Σαν να είναι οι ψυχές των αγέννητων νεκρών που ήρθαν να πάρουν μια γεύση του κόσμου τούτου!...
Σαν σιγαλιά του σούρουπου, λίγο πριν ο βασιλιάς του ουρανού χαθεί στα σεντόνια της απεραντοσύνης!... Στη ανυπαρξία του ποτέ! Εκεί που ανήκουμε όλοι πριν συναντήσουμε εκείνον τον ένα που θα φτιάξει μια μάσκα για μας και θα την στολίσει με τα πετράδια των συναισθημάτων του!!!
Άσε την μουσική ν΄ χει τον κυρίαρχο λόγο!... Ναι άκου!... Τραγουδώ για σένα...!!! Sing for you!!!
The phantom of the opera

Λαβύρινθος σωστός ειν΄ το μυαλό του καθενός κι αν ο ήλιος της γνώσεις δεν τον φωτίσει μπορείς εύκολα να χαθείς στα μονοπάτια της λησμονιάς του!... Άγνωστες ανεξερεύνητες περιοχές γεμάτες πρόκληση που σε καλούν σαν τις σειρήνες σ΄ένα χορό δίχως τέλος!...
Αγάπη είναι, είπε κάποιος, κάποτε, η θέληση μου να σου δείχνω κάθε μέρα κι από μια άγνωστη πτυχή του εαυτού σου!... Παρέλειψε στην τρέλα του να πει, ότι εγώ, θα θυσίαζα έτσι την ίδια την ζωή και την ύπαρξή μου!.... 
Τραγουδήστε για μένα...!!! Ναι να το κάνω, αφού εσύ ξεκλειδώνεις τις χορδές μου, αλλά, σ΄αυτό το τραγούδι πρέπει να είμαστε μαζί!...
Γιατί το τραγούδι αυτό, εκτός από την μουσική σου, έχει και τους στίχους μου!...
The phantom of the opera



Christine (Sarah)                                                The phantom (Michael)                     
In sleep he sang to me                                            Sing once again with me In dreams he came                                                                       Our strange duetThat voice which calls to me          My power over you And speaks my name                                                                   Grows stronger yetAnd do I dream again                And though you turn from meFor now I find                                                                             To glance behind The phantom of the opera is there The phantom of the opera is thereInside my mind                                                                             Inside your mind
Christine (Sarah)                                                                      The phantom (Michael) 

Those who have seen your face                                                    It's me they hear  

Draw back in fear 

I am the mask you wear 


Christine (Sarah)  (in duet with the phantom)       The phantom (Michael) (in duet with Christine)
Your spirit and my voice in one combined               My spirit and your voice in one combined                                                                                        .                                                                                                   
                                                                   Both 
                                                                   The phantom of the opera is there 

Christine (Sarah)  (in duet)                                   The phantom (Michael) (in duet)                                                                                      Inside my mind                                                        Inside your mind 

Choir (very, very soft) He's there, The phantom of the opera Beware, The phantom of the opera The phantom In all your fantasy You always knew That man and mystery  

Christine (Sarah)                                                 The phantom (Michael) (in duet)Were both in you Both                                                                 There Christine Inside my mind
And in this labyrinth 
Were night is blind 
The phantom of the opera is Christine (in duet) Here                    The phantom (Michael)
.                                                                                                  Sing! My angel of music
Christine (Sarah)                                                                     The phantom (Michael)
He's there The phantom of the opera                                           Sing... 

Christine continues wailing, and keeps on wailing after every sentence the Phantom sings 

The phantom (Michael)
Sing for me... 
Sing, my angel of music!
 Sing for me 


ΤΟ  ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ
Christine (Sarah)                                              The phantom (Michael)
Στον ύπνο που μου τραγουδούσε                        Τραγουδήστε πάλι μαζί μου
Στα όνειρα ήρθε                                                   Παράξενο ντουέτο μας
Αυτή η φωνή που με καλεί                                  Η δύναμή μου πάνω σας
Και λέει το όνομά μου                                         Δυναμώνει ακόμα
Και μπορώ να ονειρεύομαι ξανά                         Και αν έχετε γυρίσει από μένα
Για τώρα βρίσκω                                                  Για να ρίξουμε μια ματιά πίσω
Το φάντασμα της όπερας είναι εκεί                     Το φάντασμα της όπερας είναι εκεί
Μέσα στο μυαλό μου                                           Μέσα στο μυαλό σας

Christine (Sarah)                                                The phantom (Michael)
Όσοι έχουν δει το πρόσωπό σας                          Εγώ είμαι ακούνε 
Τραβήξτε πίσω το φόβο 
Είμαι η μάσκα που φορούν 

Christine (Sarah) (ντουέτο με το φάντασμα)      The phantom (Michael) (ντουέτο με την  Christine)                                                                                    
Το πνεύμα σας και η φωνή μου σε ένα συνδυασμένο             Το πνεύμα μου και τη φωνή σας σε ένα συνδυασμένο
Μαζί
Το φάντασμα της όπερας είναι εκεί

Christine (Sarah)  (in duet)                                   The phantom (Michael) (in duet) 
Μέσα στο μυαλό μου                                            Μέσα στο μυαλό σας

Χορωδία (πολύ, πολύ μαλακό) Είναι εκεί, Το φάντασμα της όπερας Προσοχή, Το φάντασμα της όπερας Το φάντασμα Σε όλες φαντασία σας Μπορείτε πάντα ήξερε Αυτός ο άνθρωπος και το μυστήριο 

Christine (Sarah)
Ήταν τόσο σε σας

Μαζί
Και σ΄αυτό το λαβύρινθο
Ήταν νύχτα είναι τυφλή
Το φάντασμα της όπερας είναι

Christine (Sarah)                                   The phantom (Michael) (in duet)
 Εδώ                                                         Εκεί 

Christine (Sarah)                                   The phantom (Michael)
Μέσα στο μυαλό μου                              Τραγουδήστε....! Ο άγγελος της μουσικής μου!

Christine (Sarah)                                   The phantom (Michael)
Είναι εκεί                                        Τραγουδήστε....
Το φάντασμα της όπερας
Η Χριστίνα αρχίζει να θρηνεί


Christine (Sarah)                                   The phantom (Michael)
Συνεχίζει να θρηνεί                          Τραγουδήστε για μένα...
μετά από κάθε κορόνα                      Τραγουδήστε....! Ο άγγελος της μουσικής μου
το φάντασμα τραγουδά                     Τραγουδήστε για μένα...


The phantom of the opera


Είδα αυτήν την παράσταση στο Λονδίνο το 2004! Οι άριστες εντυπώσεις που απεκόμισα θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην μνήμη μου!... 

----------------------
Disclaimer: Το ακουστικό περιεχόμενο των video δεν ανήκει σε μένα και δεν αποσκοπώ να έχω κάποιο κέρδος από αυτό. Επίσης δεν είμαι κύριος των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών γιατί τις πήρα από το διαδίκτυο. Σκοπός μου είναι καθαρά η διασκέδαση! 

1 σχόλιο :

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...