Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

6. HISTORIA DE UN AMOR - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ

Στον ιδεαλισμό και στην μετουσίωση χαμένη προσπαθώ να βιώσω την ολότητα και την πληρότητα μέσα από μια σχέση που φτάνει κι ακουμπά το θείο!...

Το πιο μεγάλο θαύμα που μπορώ να κάνω είναι ν΄αγαπήσω κάτι που δεν είναι τέλειο, ούτε καν μέτριο θα έλεγα, και να το μεταμορφώσω σε τέλειο με μια αγάπη δίχως τέλος!...

- Θες να γίνεις το επόμενο θαύμα μου σε ρώτησα τότε, ... εκείνο το βράδυ!...

- Όχι, απάντησες και δημιούργησες μια μαύρη επέτειο στη ζωή μου!...

Η αληθινή αγάπη μοιάζει με το δάκρυ που ξέφυγε από τα μάτια σου μια βροχερή νοεμβριάτικη νύχτα!... Πόσο τύχη πρέπει να έχεις για να το ξαναβρείς μέσα στις χιλιάδες στάλες της βροχής?...

http://www.youtube.com/watch?v=UDM6529k-vw

Luis Miguel - Historia de un amor 


Ya no estas mas a mi lado corazón
http://www.youtube.com/watch?v=vtQfe_2ez4o
en el alma solo tengo soledad
y si ya no puedo verte,
porque Dios me hizo quererte
para hacerme sufrir mas

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión.

Es la historia de un amor
como no hay otro igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal

http://www.youtube.com/watch?v=4EoUhRU4Jww
que le dio luz a mi vida,
apagandola después.

Ay que vida tan oscura,
sin tu amor no vivire.

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión

Es la historia de un amor
como no hay otro igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal
que le dio luz a mi vida,

Ay que vida tan oscura,
sin tu amor no vivire

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión.








Luis Miguel - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ

http://www.youtube.com/watch?v=AKfpQ-6-R40
Δεν είσαι πια στο πλευρό μου, καρδιά μου
στην ψυχή μου έχω μόνο μοναξιά
και αν τώρα δεν μπορώ να σε δω,
είναι γιατί ο Θεός με έκανε να σε θέλω
για να με κάνει να υποφέρω περισσότερο!

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φιλιά σου έβρισκα 
την ζεστασιά που μου έδινε 
η αγάπη και το πάθος 
http://www.youtube.com/watch?v=Wnb2VV2jYQ0

Είναι η ιστορία μιας αγάπης 
που όμοιά της δεν υπάρχει καμία
που με έκανε να καταλάβω
όλο το καλό, όλο το κακό
που έδωσε φως στη ζωή μου
σβήνοντας το μετά
Αχ τι σκοτεινή ζωή
χωρίς τον ερωτά σου δεν θα ζήσω.

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φίλια σου έβρισκα
την ζεστασιά που μου έδινε
η αγάπη και το πάθος.

http://www.youtube.com/watch?v=pIWxS6_98t8
Είναι η ιστορία μιας αγάπης
που όμοιά της δεν υπάρχει καμία
που με έκανε να καταλάβω
όλο το καλό, όλο το κακό
που έδωσε φως στη ζωή μου
σβήνοντας το μετά.
Αχ τι σκοτεινή ζωή
χωρίς τον ερωτά σου δεν θα ζήσω.

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φιλιά σου έβρισκα
την ζεστασιά που μου έδινε
η αγάπη και το πάθος.
Luis Miguel - Historia de un amor

Ya no estas mas a mi lado corazón
en el alma solo tengo soledad
y si ya no puedo verte,
porque Dios me hizo quererte
para hacerme sufrir mas

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión.




Es la historia de un amor
como no hay otro igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal
que le dio luz a mi vida,
apagandola después.
Ay que vida tan oscura,
sin tu amor no vivire.

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión



Es la historia de un amor
como no hay otro igual
que me hizo comprender
todo el bien todo el mal
que le dio luz a mi vida,
apagandola después.
Ay que vida tan oscura,
sin tu amor no vivire

Siempre fuiste la razon de mi existir,
adorarte para mi fue religion
y en tus besos yo encontraba
el calor que me brindaba,
el amor y la pasión.
Δεν είσαι πια στο πλευρό μου, καρδιά μου
στην ψυχή μου έχω μόνο μοναξιά
και αν τώρα δεν μπορώ να σε δω,
είναι γιατί ο Θεός με έκανε να σε θέλω
για να με κάνει να υποφέρω περισσότερο

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φιλιά σου έβρισκα
την ζεστασιά που μου έδινε
η αγάπη και το πάθος




Είναι η ιστορία μιας αγάπης
που όμοιά της δεν υπάρχει καμία
που με έκανε να καταλάβω
όλα τα καλά και όλα τα άσχημα
που έδωσε φως στη ζωή μου
σβήνοντας το μετά
Αχ τι σκοτεινή που είναι η ζωή
χωρίς τον ερωτά σου δεν θα ζήσω

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φίλια σου έβρισκα
την ζεστασιά που μου πρόσφερε
η αγάπη και το πάθος



Είναι η ιστορία μιας αγάπης
που όμοιά της δεν υπάρχει καμία
που με έκανε να καταλάβω
όλα τα καλά κι όλα τα άσχημα
που έδωσε φως στη ζωή μου
σβήνοντας το μετά
Αχ τι σκοτεινή που είναι η ζωή
χωρίς τον ερωτά σου δεν θα ζήσω

Πάντα ήσουν ο λόγος της ύπαρξης μου
το να σε λατρεύω ήταν για μένα θρησκεία
και στα φιλιά σου έβρισκα
την ζεστασιά που μου έδινε
η αγάπη και το πάθος.

Μοναξιά νιώθεις και παγωνιά όταν δεν σε συντροφεύει η σκέψη εκείνου που θα μπορούσε να σε κάνει ν΄αγαπήσεις και το πιο κρύο, νοτερό σκοτάδι... Μαθαίνεις σιγά σιγά να την αγαπάς γιατί μέσα εκεί ζει κι εκείνος που νομίζει ότι ξέφυγε αλλά που τον κρατά δέσμιο η σκέψη σου. Μακάρι τα θέλω και τα πρέπει να ήταν μόνο λέξεις συνώνυμες και να μην διέφεραν μεταξύ τους!...

Αλήθεια πόσο πιο εύκολα θα ήταν όλα αν αγαπούσαμε εκείνον που μας αγαπάει!... Έτσι δεν θα χρειαζόταν να πληγώνουμε κανέναν από αυτούς που δεν μπορούμε ν΄αγαπήσουμε και δεν θα μας πλήγωνε κανένας από αυτούς που δεν μπορούν να μας αγαπήσουν!...

Όλοι μας θα έπρεπε να μπορούσαμε να εκτιμούμε αυτά που έχουμε την ώρα που τα έχουμε κι όχι ν΄ανακαλύπτουμε την αξία τους την ώρα που έχουν φύγει!... Κατά την άποψή μου είναι λάθος να μην λες όλα όσα αισθάνεσαι επειδή φοβάσαι την απόρριψη... η οποία ουσιαστικά δεν υπάρχει. Μόνο εσύ μπορείς να μισήσεις ή ν΄αγαπήσεις τον εαυτό σου γι αυτά που έχει ή δεν έχει, γιατί εσύ τον ξέρεις καλύτερα κι αν αξίζει οι άλλοι δεν έχουν επιλογή θα τον αγαπήσουν ή θα τον μισήσουν ανάλογα με την μάσκα που θα φτιάξεις για εκείνους!...

Γιατί κανείς δεν μπορεί να μπει στην ψυχή σου αν δεν το θέλεις ΕΣΥ!...

----------------------
Disclaimer: Το ακουστικό περιεχόμενο των video δεν ανήκει σε μένα και δεν αποσκοπώ να έχω κάποιο κέρδος από αυτό. Επίσης δεν είμαι κύριος των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών γιατί τις πήρα από το διαδίκτυο. Σκοπός μου είναι καθαρά η διασκέδαση! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...